View Demo
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 21, 2012

KFC mmg keramat

huhh.. 20 januari 2012.
tarikh ni dah bagi aku pengajaran..
sangat mengajarkan saia..
 (sbnrnya org yg bagi pngajaran, bkn tarikh lah.. =.='')


hari ini bermula dgn..
  • celik mata pada jam 0830 dan terus mengadap drama korea COFFEE PRINCE..
  • dalam pkul 11 gtu bru aku terperasan yg plan aku dgn mimi smlm dh cancel, jadi, dgn pnuh smgtnya aku stop movi-ing dan bgerak ke kangar utk cari tiket  baru nk cari ??  eh, tket ke aloq ketaq lah..  dan opkoz mandi dulu keh.. 
  • awt tket ke aloq ketaq ??  yelah, dah jnji dgn dak tecik nk balik skali, tiket bagai dia dh cari, tggu bawak diri ja..  :D  tengkiu yep..  :D  :D
  • exited gila haku pegi, dgn cuaca ala2 kat tanah tggi, perghhh~  ^^  mud mmg cun gila baq hang !



hari yg klam kabot bermula dengan..
  • hah ?? tket dah abeh !  hmpir semua bas yg slalu brulang kangar-alor star dh bgkus a.k.a x beroperasi..
  • bagi moto kat sam n teman mimi g mkn coz sam nk g msjd n mimi x mkn dari pagi..
  • lam pkul 3 gtu aku balik klej. dh mati akai kot.. T.T
  • tetiba msj member msuk, cakap dia akn balik ptg tu dgn tren. so aku pon folo secara haram.. :)  setel prob sat..
  • kemas punya kemas,  tetiba lak tringat lappy abang x pulangkan lagi. moto puan pon x bagi lagi, mkn pon belom, status fb x update lagi.. haishh..
  • tren pkul 7, pkul 5 aku dh gerak, setelkan sumanya, bru join dorang ke ktm.. haha, bodigat beb.. :)
  • dorang tau psl plan aku nk trun ke a.s sesoang.. stay sesoang smpai ke paginya. secara tiba2 ada soang budak menggila tetiba turun skali dgn aku.. aku cakap ko jgn ikot ko degill.. biaq situ..
  • bila dh keluar dari stesen, kami bjalan, dan kami xtaw nk buat apa.. =.=''  haha..
  • so WAYANG !!  citer underworld.. huhh..


cerita baru start dalam 5 mnit gtu, tetiba mimi habaq haku something.. hurmm ?? awt jdi gtu..
  • call punya call.. text punya text, no respon. perghh~  sadis jap, cuak2..
  • upanya bru tsedaq, aku x roger dia yg aku da smpai a.s..  ciss... cmna bleh lupa bnda gtu, sblm ni nk g kdai pon habaq kot.. ebau lah nihh !!!  haha..
  • akhirnya usaha den mmbuahkan hasil.. credit to amirhamzah.. ^^
  • dan sebuah kutbah mlm telah pun b'langsung..
  • yup, baru sedaq apa bad attitude aku slama ni. yg slama ni aku anggap part of things that can coloured of my life..
  • baiklah3~

setelah itu,

  • tgk pon mcm x tgk ja movie tu sbb otak dh ke lain, kami dua pon gerak lah ke KFC aloq ketaq. check in, and untill now.. can't sleep.. insomnia kot.. =.=''
  • hang izuan, dh xtaw nk buat apa.. dan tanya2 aku blek paseipa hang ada sini.. ceh, dh habaq kan.. haha.. layan je ngntok mu itu, tdo agi bagos.. haha.. sapa soh cari pasai..

konklusi di sini adalah : 
never ever buat kputusan last minit dah TIQ oii.. melainkan ia memang memerlukan minit yang terakhir tu.
jenayah membawa padah, ingat tu.. 



nah.. ni antara orang2 yang terlibat dalam menjayakan malam aku.. credit3...
*sori curi gmbaq.. :)


  NOOR SYAMIMI.. <3   
aku pilih pic ni sbb x nmpk braces hang..     
    BADRUL MUNIR.. 
  pic ni terpilih kerana semat.. admire.. ^^  
                                 


 ebau..ebau..ebau..
aku ada pic hang yg ni ja weh.. haha..

                                                    
  AMIR HAMZAH                                                     
  yg x nmpk gigi tu yep.. yg ada gigi tu nma dia sam. dh ada buah hati dh, jgn kaco aww..







0 comments: